miercuri, 29 octombrie 2014

Sfaturi...

-Bunicule, am nevoie de un sfat!
-Spune.
-Bunicule, un prieten e supărat pe mine. Ce să fac?
-De ce e supărat?
-Nu ştiu!
-Întreabă-l!
-Dacă nu vrea să vorbească cu mine?
-Îi spui că-ţi pare rău că e supărat şi că dacă îţi spune care e problema, o poţi îndrepta.
-Şi dacă nu mă ascultă?
-Ziceai că e prietenul tau ,nu?
-Da!
-Băiete, pentru un tango e nevoie de doi. Dacă ţine la tine te va asculta, dacă nu-ţi dă nici o şansă ar trebui să-ţi cauţi prieteni mai buni...
-De unde ştii tu atâtea bunicule?
-Viaţa te învaţă! Am greşit şi eu la rândul meu , la fel ca tine...
-Ţi-ai supărat un prieten?
-Mai rău! 
-Ce ai făcut?
-Parcă ziceai că nu ştii de ce e supărat prietenul tau...
-Mă duc să vorbesc cu el!
-Băiete , băiete, bine-ar fi dacă-aş putea să-ţi dau ceva din mintea mea...

PS: prietenilor care pot să-şi calce pe mândrie de dragul prietenilor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu