sâmbătă, 31 decembrie 2016

Tragem linie

Acum că ați tras linie, 
Unii la final, unii peste nume, în lista de iubiri
Ați pierdut, piese de muzeu, sau doar rebuturi,
Păcat că n-ați aflat la timp, 
Deși vi s-a spus, tare, raspicat și des, 
Orice  vi s-ar fi  spus, nu ați fi înțeles
Folosim aceeași limbă, diferența-i în dialect,
Eu am graiul unei inimi sincere, 
Voi, auziti ce vă convine,
Nu vă obosiți să-mi dați vreun rost, 
Mă scuzați că v-am jignit cu adevăruri,
Sau cel putin cu ce cred eu... 
Nu vă pasa... nu mă contraziceți, 
Poate totuși e cum zic eu... 
Sau poate la ținuta voastră morala, 
Nu se cade...
E bine c-ați tras linie, bilanțul trebuia făcut 
La mine e mai simplu, 
Număr cicatrici pe inima și știu exact ce am făcut... 
Bine c-au venit, bine că se duc, 
Un an nou, un nou început, 
Plini de mulțumire, împăcați cu ce-a trecut, 
Vom trai și vom vedea ce va fi de facut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu