duminică, 18 decembrie 2016

Sarcasm

Să zâmbești frumos când vor lua mulajul...
Mulajul pentru statuie, n-ai aflat?
Au spus și la radio, am uitat, tu...
nu asculți radioul, e sub demnitatea ta
Ai fost numită cea mai perfectă fată din lume,
Au inventat și grad de comparație pentru tine,
Și dintre toți, tocmai pe mine m-au chemat la dezvelire,
Pe mine, care n-am avut ocazia nici sa te-nvelesc...
Să-mi spui, te rog ce aș putea să spun...căci eu..
ți-am spus destule...
Știu, Știu, mi s-a explicat, mi-a spus secretara ta,
a fost o neînțelegere la mijloc, o sincronizare proastă,
nu știai ce simt pentru tine,
iar eu, nu știam ca iubirea are fus orar.
Da, sunt convins că-ți pare rău...

Nu, nu e nici o statuie, dar în inima mea era,
Nu,  n-ai cum să fii perfectă, dar eu...te vedeam,
Nu, n-ai cum să ai regrete, probabil nu știai că existam,
Nu, iubirea n-are timp și n-are spațiu, dar a lăsat un gol adânc,
Nu, nu mai zâmbi, îți strici machiajul și oricum,
în zâmbetele tale, nu mai cred demult....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu