sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Sunt bolnav...

Cred că am dezvoltat un nou tip de boală,
Nimeni nu înțelege ce am...
Am momente când sunt total absent,
Pot privi ore întregi, spre cer, spre stele...
Mulți mă cred un simplu visător, dar eu știu,
știu că sunt bolnav...
Am ceva în piept ce nu mai funcționează bine,
lovește prea cu putere, vrea parcă să iasă,
să fugă, la...
Nu poate, dar tot încearcă, iar mintea....
Mi-e demult plecată, în locuri și timpuri
De care nu-mi dau seama daca-au fost,
sau doar am vrut eu să fie,
nu-mi amintesc, dacă atunci chiar m-ai îmbrățișat,
Nu vreau să cred că nu-mi zâmbeai doar mie,
Îmi amintesc privirea aia, mi-e impregnată, adânc,
Pe suflet. Da, încă mai am suflet, ai mai lăsat ceva,
Mai bine îl luai pe tot, ce-a mai rămas tot la tine vrea...
Sunt bolnav, sunt alergic la tine,
Sau la gândul că nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu