vineri, 14 octombrie 2016

Telepatici

Ce s-ar întâmpla dacă am fi telepatici?
doar noi doi,
indiferent ce distanța e între noi...
Ai știi ce mult țin la tine,
poate m-ai crede, în sfârșit...
Da, ar fi interesant să vezi ce mult ești în mintea mea!
Precis ai găsi tu o soluție să faci ordine pe-acolo,
oricum n-a fost făcută niciodată,
știi doar, ce dezordonat sunt
te rog, totuși să nu arunci ceva.
Totul e foarte important pentru mine,
Găsește tu o soluție să le muți,
îți las autoritate deplină,
oricum e plin de tine-n mintea mea,
iar ce poți pune mai în spate, știi deja...
Cum îți imaginezi mintea mea, știu
fișiere și cabluri, nu șterge fișierele,
dar poți tăia din cabluri....
Ce-aș face eu în mintea ta?
M-aș lăuda!
Primul om ce intră în mintea unei femei!
Nici nu-mi pot imagina ce voi găsi acolo,
mi-ai povestit ceva de un perete,
în care fiecare firidă e dedicată altei persoane,
eu credeam ca e o galerie de artă...
se pare că tu pictezi totul,
la fel cum eu scriu...tot ce simt.
Cred că noi...

 Pur și simplu, Tweety





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu