joi, 18 februarie 2016

Prag

Să știi că te-am visat,
Erai tu, așa cum ești tu, sau cum credeam că ești...
Eram la mare și aveam o plajă a noastră,
Erai foarte frumoasă, dar știai deja asta...
Ți-ai lăsat părul desfăcut și-ai început să alergi,
Mi-ai spus că vrei să simți vântul mângâindu-te,
Te-ai oprit la doar un pas de mare și-ai așteptat,
Eram fermecat de tine, așteptam cu înfrigurare,
să văd ce vei face...
Un val ți-a atins picioarele, te-ai înclinat și-ai început să dansezi,
"Mă invită marea la dans!" strigai fericită,
Aproape că vedeam și eu marmura și coloanele unei săli de bal...
Partenerul tău, te cam călca pe picioare, dar îl iertai...
Eram gelos, gelos pe mare....îți dăruise o scoică s-o prinzi în păr
Mi-am cerut permisiunea să dansez cu tine...ți-am dăruit sufletul meu,
Mi se pare că și acum ne învârtim într-un tango etern,
pa plaja noastră, prag către....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu