miercuri, 23 decembrie 2015

Pledoarie!

Mi-e dor să fim uniți în gânduri și-n simțiri,
Mi-e dor să știu, mereu, ce crezi despre lume,
Mi-e dor să înțelegi, dintr-o privire, tot ce simt
Mi-e dor să vobim cate-n lună și-n stele
Aș vrea să mai dansăm sub clar de lună,
Aș vrea să-ți mai pun stele în păr,
Aș vrea să am doar flori în suflet,
M-ai uitat și nu-ți mai pasă...

Sub o-nșiruire de clișee,
Am ascuns doar dor...
Ne putem ascunde în clișee,
Dar să recunoaștem, uneori,
N-au toate gust de miere,
Nu e toată lumea în culori,
Suntem patetici, dar iubim...
Ne asumăm că ne mințim,
Suntem niște candele ce ard timid,
În soarele dogoritor ce ne topește,
prea devreme....
Suntem lucizi, suntem nebuni....
Tânjim la etern, zbătându-ne-n efemer,
Fugim, ne-ascundem,
La capăt ajungem...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu